wtorek, 27 września 2011

Das Auto mk5

Tym razem coś nowszego, bo piąta generacja Gólfa. Nowsze niestety nie znaczy lepsze, w przypadku VW zdecydowanie jakość poszła się paść. Nic tylko otwierać serwis VW...

Pierwszy raz z dwiema lampami... człowiek uczy się na błędach. Najlepiej na swoich. Braki sprzętowe również dały się we znaki.

SLAJDY:


GALERIA:
Mk5

niedziela, 25 września 2011

2x VW: Golf i Lupo

Jeszcze przed wyścigiem w Załużu miałem przyjemność fotografować Golfa. Trzecia generacja Golfa, która jest chyba najczęściej przerabianą wersją (chyba wiadomo dlaczego i wcale to auto nie jest cultem). Tym razem samochód niziutki tak jak najbardziej lubię.

SLAJDY:


GALERIA:

VW Golf mk3 vol.2


Kolejny z rodziny VW to najmniejszy i najlżejszy Lupo w wersji 3L - czyli auto zbudowane w dużej części z aluminium, przeprojektowane niektóre elementy mechaniczne na lżejsze. Do tego zamontowano silnik 1,2tdiz automatyczną skrzynią biegów. Właściciel mówił, że w trybie ECO spokojnie da się zejść poniżej 3l/100km w trasie :)
Auto niestety jeszcze z seryjnym zawieszeniem. Ma to wady lecz największą zaletą było bezproblemowe dojechanie i wjechanie pomiędzy tory. Miejscówka wypatrzona z okna domu :)

SLAJDY:


GALERIA:

VW Lupo 3L

wtorek, 13 września 2011

GSMP Załuż 2011

Odcinek 1340
Radek postanawia przyjąć propozycję Grażyny, a otrzymane pieniądze dać Sabinie. Adam zaprasza Kingę na koncert. Patryk odbiera wyniki testów na ojcostwo. Jak się okazuje jest biologicznym ojcem Mirka.

REKLAMA:
Kredyt chwilówka!! Już teraz pożyczasz 200zł a oddajesz 380zł. najniższe oprocentowanie tylko u nas.


Jak widać inni też poczuli się jak podczas oglądania serialu na Polsacie i postanowili coś z tym zrobić. Chwilówkowy Mściciel :-) Dlaczego jak serial  na Polsacie? A bo dość często jeździł w górę i w dół peleton maluszków z reklamami na dachach wymienionego wcześniej kredytodawcy.

Wyścig przebiegał spokojnie, bez spektakularnych awarii na trasie czy dzwonów. Dzięki temu przerwy nie były takie długie. Podziękowania należą się Słowakom, którzy urozmaicili wyścig pięknymi Skodami od zabytkowych aż po wurce. Wielkie rozczarowanie i smutek spowodował brak w tym roku Igora Drotara i Józefa Beresia Jr. w swojej piekielnej Ładzie.

Galeria skromna, ponieważ głównym założeniem tego wyjazdu było oglądanie ze znajomymi wyścigówek i dobra zabawa. Robienie zdjęć po raz czwarty w tym samym miejscu trochę mnie zniechęciło. Zniechęciło na tyle by i tym razem nie pójść wyżej jak druga patelnia (a co roku obiecuję sobie, że pójdę). Cóż... może w przyszłym roku się uda.

SLAJDY:

GALERIA::

czwartek, 1 września 2011

Barum Czech Rally Zlin 2011

W sumie plan był, aby jechać na Dolnośląski, ale jak przejrzałem listę startową to plany szybko się zmieniły. Dodatkowo, że były chętne na wyjazd osoby i transport, a i 30 samochodów S2000 w tym Protony stanowiły nie lada atrakcję. W końcu rajd był eliminacją IRC i ERC. Dodatkową atrakcją był przejazd w sobotę samochodów historycznych. Miło było zobaczyć na odcinku Lancie Delta Integrale, Datsuna, piękne Skody Rapid czy VW Gólfa :)




Czechy zaskoczyły nas piątkową gorącą nocą. Na OS Pindula samochodowy termometr pokazał 26*C. Kolejnej nocy już tak przyjemnie nie było, delikatnie mówiąc.
Fotograficznie warunki ciężkie, ale szukanie dobrego miejsca nie miało priorytetu. Na stronie rajdu napisali, że został pobity rekord akredytowanych dziennikarzy, fotografów i filmowców. W sobotę byliśmy w partii leśnej odcinka, ciemno, wysokie iso, duże kontrasty. Niestety pierwszy przejazd został odwołany po wypadku i był wolny przejazd. Dzięki temu było dużo czasu na zabawy ze światłem.


GALERIA:

Barum Czech Rally Zlin 2011